Inloggen lukt niet, wat moet ik doen?

Lukt het inloggen op de Stadsparkeren app of op Mijn Stadsparkeren.nl niet? Volg dan eerst deze stappen;

  1. Controleer of je het juiste e-mailadres/mobiele telefoonnummer en bijbehorende wachtwoord hebt ingevoerd

  2. Controleer of Capslock uit staat

  3. Ben je het wachtwoord vergeten, vraag dan een nieuw wachtwoord aan via het inlogscherm van de app of Mijn Stadsparkeren website via

    “Wachtwoord vergeten?”

    Stadsparkeren app

    Img

    Tik op de link “Wachtwoord vergeten?”.

    Img

    Voer je e-mailadres in en kies voor “Versturen”. Je ontvangt nu per e-mail een tijdelijke link (24u) waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

    Mijn Stadsparkeren.nl

    Img

    Klik op de blauw link “Wachtwoord vergeten?

    Img

    Voer je e-mailadres in en kies voor “Nieuw wachtwoord aanvragen”.

    Je ontvangt nu per e-mail een tijdelijke link (24u) waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

    Wachtwoord

    Een nieuw wachtwoord dient te bestaan uit 8 tekens waarvan minimaal 1 hoofdletter, cijfer en een leesteken. De toegestane leestekens zijn: ! @ # $ % ^ & * ( )

    Inloggen

    Heb je een nieuw wachtwoord aangemaakt, log dan in met je e-mailadres of mobiele telefoonnummer en nieuwe wachtwoord.

    Let op: het e-mailadres en/of mobiele telefoonnummer om in te loggen, kan maar aan 1 gebruiker gekoppeld zijn.

    Is het nog niet gelukt om in te loggen? Neem dan contact met ons op.