Gemeente Zevenaar

Uitgifte Stadspassen Gemeente Zevenaar

De Stadspassen voor de Gemeente Zevenaar worden verstrekt door Stadsparkeren BV. De Zevenaar pas wordt automatisch naar u verzonden nadat u zich geregistreerd heeft voor Stadspasparkeren via www.stadsparkeren.nl / Aanmelden / Heeft u al een pas: Nee / Ik wil graag een pas van: Gemeente Zevenaar.

Vermissing of diefstal Zevenaar pas

Bij vermissing of diefstal van uw Zevenaar pas kunt u kontakt opnemen met de Stadsparkeren. Wij zorgen er voor dat het account (tijdelijk) inactief gemaakt wordt, er kan dan geen (oneigenlijk) gebruik van uw Stadsparkeren account gemaakt worden.

Wordt uw vermiste Zevenaar pas weer gevonden kunnen wij het account weer activeren en kunt u weer gebruik maken van de pas. Wordt uw pas niet gevonden, koppelen wij kosteloos een vervangende pas aan uw account. Binnen een paar dagen wordt de vervangende Zevenaar pas naar u verzonden.

Defecte Zevenaar pas

Als uw Zevenaar pas defect is kunt u kontakt opnemen met Stadsparkeren. Wij ontkoppelen de defecte pas en koppelen kosteloos een nieuwe pas aan uw account. Binnen een paar dagen wordt de vervangende Zevenaar pas naar u verzonden.

Aanvragen Zevenaar pas voor 2e kenteken of andere gebruiker

Indien u in het bezit wilt komen van een Zevenaar stadspas voor een 2e kenteken of voor een andere gebruiker (bijvoorbeeld uw partner) dan kunt u deze aanvragen d.m.v. een nieuwe registratie te doen via www.stadsparkeren.nl / Aanmelden / Heeft u al een pas: Nee / Ik wil graag een pas van: Gemeente Zevenaar. Het aanvragen van een Zevenaar stadspas gaat NIET via de persoonlijke pagina.

Wilt u voor een 2e gebruiker een Zevenaar pas aanvragen dan kunt u een nieuwe registratie doen via www.stadsparkeren.nl / Aanmelden / Heeft u al een pas: Nee / Ik wil graag een pas van: Gemeente Zevenaar.

Toevoegen 2e kenteken

U kunt meerdere kentekens aan uw account toevoegen.

U betaalt per kenteken € 1,00 registratiekosten.

Let wel :

U kunt aan uw pas maar één kenteken toevoegen voor straatparkeren. Dit wil zeggen dat wanneer u de pas voorhoudt bij een paslezer alleen het aan de pas gekoppelde kenteken wordt aangemeld (zie www.stadsparkeren.nl / vragen: Het aan mijn pas gekoppelde kenteken wijzigen?). Wanneer u op straat parkeert met een 2e, 3e, 4e of 5e kenteken dan kunt u dat bij straat parkeren aan- of afmelden via GSM, SMS of App.

Het toevoegen van een kenteken betekent niet dat u een stadspas ontvangt!

Wilt u voor een 2e kenteken een Zevenaar pas aanvragen dan kunt u een nieuwe registratie doen via www.stadsparkeren.nl / Aanmelden / Heeft u al een pas: Nee / Ik wil graag een pas van: Gemeente Zevenaar.

Toevoegen sub gebruiker

U kunt aan uw Stadsparkeren account een subgebruiker toevoegen. Het toevoegen van een subgebruiker is gratis. De subgebruiker kan gebruik maken van bel, sms en app parkeren. Het is niet mogelijk aan een Zevenaar Stadsparkeren account meerdere Zevenaar passen te koppelen. Wilt u voor een 2e gebruiker een Zevenaar pas aanvragen dan kunt u een nieuwe registratie doen via www.stadsparkeren.nl / Aanmelden / Heeft u al een pas: Nee / Ik wil graag een pas van: Gemeente Zevenaar.****

Op straat kunt u in de gemeente Zevenaar geen parkeeractie starten tijdens betaald parkeren tijd voor de volgende dag. De de-activation service zorgt er namelijk voor dat alle lopende parkeeracties op straat om 23.59.59 u afgemeld worden. Dit om klanten, die vergeten af te melden, te behoeden voor parkeeracties die dagen doorlopen. Voor vragen mbt het automatisch de-activeren in andere steden kunt u kontakt opnemen met info@stadsparkeren.nl .