Gemeente Venray

Uitgifte Stadspassen Gemeente Venray
De Stadspassen voor de Gemeente Venray worden verstrekt door Stadsparkeren BV. De Venray pas wordt automatisch naar u verzonden nadat u zich geregistreerd heeft voor Stadsparkeren via www.stadsparkeren.nl / Aanmelden / Heeft u al een pas: Nee / Ik wil graag een pas van: Gemeente Venray.

Vermissing of diefstal Venray pas
Bij vermissing of diefstal van uw Venray pas kunt u kontakt opnemen met de Stadsparkeren. Wij zorgen er voor dat het account (tijdelijk) inactief gemaakt wordt, er kan dan geen (oneigenlijk) gebruik van uw Stadsparkeren account gemaakt worden.

Wordt uw vermiste Venray pas weer gevonden kunnen wij het account weer activeren en kunt u weer gebruik maken van de pas. Wordt uw pas niet gevonden, koppelen wij kosteloos een vervangende pas aan uw account. Binnen een paar dagen wordt de vervangende Venray pas naar u verzonden.

Defecte Venray pas
Als uw Venray pas defect is kunt u kontakt opnemen met Stadsparkeren. Wij ontkoppelen de defecte pas en koppelen kosteloos een nieuwe pas aan uw account. Binnen een paar dagen wordt de vervangende Venray pas naar u verzonden.

Aanvragen Venray pas voor 2e kenteken of andere gebruiker
Indien u in het bezit wilt komen van Venray stadspas voor een 2e kenteken of voor een andere gebruiker (bijvoorbeeld uw partner) dan kunt u deze aanvragen d.m.v. een nieuwe registratie te doen via www.stadsparkeren.nl / Aanmelden / Heeft u al een pas: Nee / Ik wil graag een pas van: Gemeente Venray. Het aanvragen van een Venray stadspas gaat NIET via de persoonlijke pagina.

Wilt u voor een 2e gebruiker een Venray pas aanvragen dan kunt u een nieuwe registratie doen via www.stadsparkeren.nl / aanmelden.

Toevoegen 2e kenteken
U kunt meerdere kentekens aan uw account toevoegen.

U betaalt per kenteken € 1,00 registratiekosten.

Let wel :

U kunt aan uw pas maar één kenteken toevoegen voor straatparkeren. Dit wil zeggen dat wanneer u de pas voorhoudt bij een paslezer alleen het aan de pas gekoppelde kenteken wordt aangemeld (zie www.stadsparkeren.nl / vragen: Het aan mijn pas gekoppelde kenteken wijzigen?). Wanneer u op straat parkeert met een 2e, 3e, 4e of 5e kenteken dan kunt u dat bij straat parkeren aan- of afmelden via GSM, SMS of App.

Het toevoegen van een kenteken betekent niet dat u een stadspas ontvangt!

Wilt u voor een 2e kenteken een Venray pas aanvragen dan kunt u een nieuwe registratie doen via www.stadsparkeren.nl / registeren / Nee, ik wil graag een pas van de Gemeente Venray.

Toevoegen sub gebruiker
U kunt aan uw Stadspasparkeren account een subgebruiker toevoegen. Het toevoegen van een subgebruiker is gratis. De subgebruiker kan gebruik maken van bel- of sms parkeren. Het is niet mogelijk aan een Venray Stadspasparkeren account meerdere Venray passen te koppelen. Wilt u voor een 2e gebruiker een Venray pas aanvragen dan kunt u een nieuwe registratie doen via www.stadspasparkeren.nl / Aanmelden / Heeft u al een pas: Nee / Ik wil graag een pas van: Gemeente Venray.

Diverse aan- en afmeldmogelijkheden
U kunt uw parkeeractie aan- of afmelden met uw pas, per telefoon, via SMS, parkeer App, uw persoonlijke pagina of door kentekenherkenning bij een afgesloten parkeergelegenheid (bijvoorbeeld Parkeergarage Wolfsberg in Deurne). U herkent de afgesloten parkeergelegenheden/parkeergarages van Stadspasparkeren aan het eP logo op de speciale paslezer. Let op : Bij afgesloten parkeergelegenheden/parkeergarages kan het zijn dat de slagboom automatisch opent als u aan komt rijden, uw kenteken wordt dan herkent door de kentekenherkennings camera als een geregistreerd kenteken. U kunt dan gewoon doorrijden en u hoeft uw Stadspas niet voor de lezer te houden. Dit geldt ook bij het verlaten van de parkeerfaciliteit.

Op straat (dit geldt niet voor gesloten parkeerfaciliteiten zoals bv Parkeerterrein Blekersveld) kunt u in de gemeente Venray geen parkeeractie starten voor de volgende dag. De de-activation service zorgt er namelijk voor dat alle lopende parkeeracties op straat om 23.59.59 u afgemeld worden. Dit om klanten, die vergeten af te melden, te behoeden voor parkeeracties die dagen doorlopen. Voor vragen mbt het automatisch de-activeren in andere steden kunt u kontakt opnemen met info@stadsparkeren.nl .