Gemeente Tilburg

Vanaf 26 mei 2014 kunt u een aanmelding doen voor Stadsparkeren TILBURG!!

Uitgifte Stadspassen Gemeente Tilburg
De Stadspassen voor de Gemeente Tilburg worden verstrekt door Stadsparkeren BV. De Tilburg pas wordt automatisch naar u verzonden nadat u zich geregistreerd heeft voor Stadspasparkeren via www.stadsparkeren.nl / Aanmelden / Heeft u al een pas: Nee / Ik wil graag een pas van: Gemeente Tilburg.

Vermissing of diefstal Tilburg pas
Bij vermissing of diefstal van uw pas kunt u kontakt opnemen met de Stadsparkeren. Wij zorgen er voor dat het account (tijdelijk) inactief gemaakt wordt, er kan dan geen (oneigenlijk) gebruik van uw Stadsparkeren account gemaakt worden.

Wordt uw vermiste pas weer gevonden kunnen wij het account weer activeren en kunt u weer gebruik maken van de pas. Wordt uw pas niet gevonden, koppelen wij kosteloos een vervangende pas aan uw account. Binnen een paar dagen wordt de vervangende pas naar u verzonden.

Defecte Tilburg pas
Als uw pas defect is kunt u kontakt opnemen met Stadsparkeren. Wij ontkoppelen de defecte pas en koppelen kosteloos een nieuwe pas aan uw account. Binnen een paar dagen wordt de vervangende pas naar u verzonden.

Aanvragen Tilburg pas voor 2e kenteken of andere gebruiker
Indien u in het bezit wilt komen van een Tilburg pas voor een 2e kenteken of voor een andere gebruiker (bijvoorbeeld uw partner) dan kunt u deze aanvragen d.m.v. een nieuwe registratie te doen via www.stadsparkeren.nl / Aanmelden / Heeft u al een pas: Nee / Ik wil graag een pas van: Gemeente Tilburg. Het aanvragen van een Tilburg pas gaat NIET via de persoonlijke pagina.

Wilt u voor een 2e gebruiker een Tilburg pas aanvragen dan kunt u een nieuwe registratie doen via www.stadsparkeren.nl / Aanmelden / Heeft u al een pas: Nee / Ik wil graag een pas van: Gemeente Tilburg.

Toevoegen 2e kenteken
U kunt meerdere kentekens aan uw account toevoegen. U betaalt per kenteken € 1,00 registratiekosten.

Let wel :

U kunt aan uw pas maar één kenteken toevoegen voor straatparkeren. Dit wil zeggen dat wanneer u de pas voorhoudt bij een paslezer alleen het aan de pas gekoppelde kenteken wordt aangemeld (zie www.stadsparkeren.nl / vragen: Het aan mijn pas gekoppelde kenteken wijzigen?). Wanneer u op straat parkeert met een 2e, 3e, 4e of 5e kenteken dan kunt u dat bij straat parkeren aan- of afmelden via GSM, SMS of App.

Het toevoegen van een kenteken betekent niet dat u een stadspas ontvangt!

Wilt u voor een 2e kenteken een Tilburg pas aanvragen dan kunt u een nieuwe registratie doen via www.stadsparkeren.nl / Aanmelden / Heeft u al een pas: Nee / Ik wil graag een pas van: Gemeente Tilburg.

Toevoegen sub gebruiker
U kunt aan uw Stadsparkeren account een subgebruiker toevoegen. Het toevoegen van een subgebruiker is gratis. De subgebruiker kan gebruik maken van bel- of sms parkeren. Het is niet mogelijk aan een Tilburg Stadsparkeren account meerdere Tilburg passen te koppelen. Wilt u voor een 2e gebruiker een Tilburg pas aanvragen dan kunt u een nieuwe registratie doen via www.stadsparkeren.nl / Aanmelden / Heeft u al een pas: Nee / Ik wil graag een pas van: Gemeente Tilburg.

Diverse aan- en afmeldmogelijkheden
U kunt uw parkeeractie aan- of afmelden met uw pas, per telefoon, via SMS, parkeer App, uw persoonlijke pagina of door kentekenherkenning bij een afgesloten parkeergelegenheid (bijvoorbeeld Parkeergarage Tivoli of Schouwburg in Tilburg.

U herkent de afgesloten parkeergelegenheden/parkeergarages van Stadsparkeren aan het eP logo op de speciale paslezer. Let op : Bij afgesloten parkeergelegenheden/parkeergarages kan het zijn dat de slagboom automatisch opent als u aan komt rijden, uw kenteken wordt dan herkent door de kentekenherkennings camera als een geregistreerd kenteken. U kunt dan gewoon doorrijden en u hoeft uw Stadspas niet voor de lezer te houden. Dit geldt ook bij het verlaten van de parkeerfaciliteit.