Mijn Gastvrij Gorinchempas is verloren/vermist, wat nu?

Ben je je pas kwijt of verloren, zet deze pas dan op non-actief om misbruik te voorkomen.

Dit doe je op een van de volgende manieren:

  • Via de Stadsparkeren app. Dit doe je via “Mijn parkeerpassen”, daarbij selecteer je het betreffende pasnummer en kies vervolgens voor “Pas vermist” en “verwijderen”. Op het moment dat je de pas toch terugvindt, kun je deze weer opnieuw koppelen.
  • Via Mijn Stadsparkeren.nl. dit doe je via “Mijn passen”, daarbij selecteer je het betreffende pasnummer en klik op het potlood icoontje om de pasinstellingen te wijzigen. Kies vervolgens voor Pas verwijderen om de vermiste pas op non-actief te stellen.
  • Of neem contact op met Stadsparkeren via de chat (tijdens kantooruren), telefonisch 0900 12345 46 (gebruikelijk belkosten) of per mail [email protected] o.v.v. Pas vermist.

Teruggevonden passen opnieuw activeren

Als je pas gevonden wordt, dan kan deze weer geactiveerd worden op de volgende manier:

  • Via de Stadsparkeren app. Dit doe je via “Mijn parkeerpassen”, daarbij selecteer je “Bestaande pas koppelen”.
  • Via Mijn Stadsparkeren.nl. dit doe je via “Mijn passen”, daarbij selecteer je “Extra pas toevoegen”.
  • Of neem contact op met Stadsparkeren via de chat (tijdens kantooruren), telefonisch 0900-12345 46 (gebruikelijk belkosten) of per mail [email protected].

Aanvragen nieuwe pas

Op de volgende manieren een nieuwe pas aangevraagd worden:

De Stadsparkeren app

  • Klik op “Mijn parkeerpassen”, Kies vervolgens voor “Parkeerpas toevoegen” en “Nieuwe pas aanvragen”.
  • Selecteer de gemeente waarvan je de pas wilt ontvangen of kies voor een algemene Stadsparkeren pas (overige gemeente).
  • Kies voor verder en je ontvangt de melding “Parkeerpas aanvragen gelukt”.

De Stadsparkeren app

  • Klik op “Mijn passen”. Kies vervolgens voor “Nieuwe pas aanvragen”.
  • Selecteer de gemeente waarvan je de pas wilt ontvangen of kies voor een algemene Stadsparkeren pas (overige gemeente).
  • Je ontvangt de melding “Parkeerpas aanvragen gelukt”.

Als je een vervangende Stadsparkeren pas ontvangt, dan is deze reeds gekoppeld aan het kenteken en gebruiker(s) van de verloren kaart.