Inloggen werkt niet

Wat vervelend dat je niet kunt inloggen. Doorloop eerst onderstaande stappen:

  1. Check of je je gebruikersnaam en wachtwoord goed hebt ingevoerd. Je gebruikersnaam is je geregistreerde mobiele telefoonnummer of e-mailadres.

  2. Wachtwoord vergeten? Kies in de app voor “Inloggen” en klik op “Wachtwoord vergeten”. Voer je e-mailadres in en je ontvangt een automatisch bericht om je wachtwoord opnieuw in te stellen (Let op dat je het e-mailadres gebruikt waarmee je ook geregistreerd staat)

  3. Heb je hetzelfde mobiele telefoonnummer of e-mail adres gekoppeld aan meerdere Stadsparkeren accounts, dan kun je niet meer inloggen. Neem in dit geval contact op met onze telefonische helpdesk ( 0900 12345 46) of via de chatfunctie op onze website.

  4. Leeg het cache geheugen van de Stadsparkeren app en start de app opnieuw.

    • Gebruik je Android? Leeg het cache geheugen via > Instellingen > Apps > Stadsparkeren > Opslag > Cache wissen
    • Gebruik je iOS (iPhone)? Leeg dan het cache geheugen via > Instellingen > Algemeen > iPhone opslag > Stadsparkeren > Ruim op.
    • Werkt het nog steeds niet? Verwijder de Stadsparkeren app en download de app opnieuw in de iOS App Store (iPhone) of Google Play Store en log opnieuw in.

    Lukt het nog steeds niet? Neem contact op via de telefonische helpdesk (0900 12345 46 tegen gebruikelijke belkosten) of via de chat op onze website (tijdens kantooruren)